Doelstelling

Bloemen brengen geluk, wij willen dit geluk delen met de consument.  Ons streven is binnen korte tijd een product te leveren in vorm van een boeket waar de consument lang van geniet.

De groothandel en retail zoeken naar innovatie, maatwerk en meer toegevoegde waarde om zich te onderscheiden in de markt. Tegelijkertijd groeit de behoefte aan meer efficiency en kortere lijnen in de keten van producent naar consument. Siertelers willen hun grip op de afzet versterken en afnemers meer binden door nadrukkelijk samenwerking te zoeken.

Die twee ontwikkelingen komen samen in één initiatief: Gro4U. Twee telersverenigingen hebben onder de naam Gro4U de krachten gebundeld: Unicum Freesia en Zentoo. Samen spannen wij ons in om de consument een boeket te geven dat zij verdienen. Elke telersvereniging opereert zelfstandig, maar kan door de samenwerking profiteren van schaalvoordelen. 

Gro4U streeft naar een duidelijk beleid, hierbij horen de volgende klantwaarden:

  • Customer Intimacy
  • Authenticiteit
  • Transparantie
  • Traceerbaarheid
  • Milieu bewustzijn
  • Sociale welzijn van de werknemers 

Onze key activities zijn:

  • Productie van 850 miljoen stelen per jaar
  • Productie van 1 miljoen boeketten per week
  • Design van boeketten
  • Kwaliteit management
  • Category management
  • Trademarketing & Sales